شناسه خبر : 88188
دوشنبه 04 بهمن 1400 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دهکده نشاط ولیعصر(عج) صورت گرفت:

گرامیداشت مقام مادر و تقدیر از همسران جانباز/تصاویر

همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، همسران جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار تهران مورد تجلیل قرار گرفتند...

فاش نیوز - همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، همسران جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

 به گزارش خبرنگار ما، در این جشن باشکوه که غفوری سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، داود حیدری مدیرعامل مجموعه دهکده نشاط ولیعصر(عج) و شصت نفر از جانبازان و خانواده مکرمشان حضور داشتند، پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، غفوری سرپرست بنیادشهید تهران بزرگ با گرامیداشت این روز بزرگ، از زحمات، همراهی و مجاهدت همسران ایثارگران، به ویژه جانبازان تقدیر کرد و در ادامه برنامه دکتر حیدری به عنوان مدیر دهکده، ضمن خیرمقدم به جانبازان و خانواده آنها، در مورد بخش های مختلف دهکده نشاط ولیعصر توضیحاتی ارائه داد و از جانبازان، ایثارگران و خانواده ابشان دعوت کرد با مراجعه به ابن دهکده از خدمات متنوع مجموعه استفاده کنند..

ادامه مراسم جشن روز گذشته با برگزاری برنامه های متنوع و مهیجی با حضور تعدادی از خوانندگان و شعبده بازان تلویزیون و اهدای جوایزی به کودکان حاضر در جلسه همراه بود.

در قسمت بعدی برنامه با دعوت از همسران جانبازان، لوح تقدیر به همراه کارت هدیه به آنها اهداء گردید و با تشویق حاضرین این همسران ایثارگر مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان بخش این مراسم نیز، مدیحه سرایی توسط جانباز نخاعی "سید علی سیدی" بود که در مدح و منقبت حضرت زهرا سلام الله علیها صورت گرفت.
پذیرایی با جای و شیرینی و شام از برنامه های حاشیه ای مراسم بود.

 

| گزارش و عکس از محمدرضا عسکری

اینستاگرام
سلام.
بسیار عالی. همینکه آقای مسعودی و حیدری همت کرده اند و جانبازان را با خانواده صبورشان دور هم جمع کرده اند باید آفرین گفت.
بنیاد باید از شما حمایت کند. کاش اینگونه مراسم برای همه جانبازان برگزار شود.
سلام، روز فرخنده میلاد حضرت زهرا ار (س) را به همه تبریک عرض می کنم.
چرا ما را به این برنامه ها دعوت نمی کنید؟
اطلا عمومی بدهید تا همه جانبازان قطع نخاع در جریان باشن و اگر خواستن بیان تو این برنامه و مراسمها.
به هر روی معلومه که برنامه خوبی بوده. جای ما و برادران دیگه خالی و دمشان گرم کسانی که بانی بودن
سلام چرا........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi